Wiele młodych i przedsiębiorczych osób, które rozpoczynają swój własny biznes, staje przed koniecznością dokonania pewnego wyboru. Chodzi o to, czy podczas tworzenia marki i zachęcania klientów do korzystania ze swoich usług dana osoba będzie starała się za wszelką cenę działać samodzielnie, czy też może wykorzysta inne podmioty gospodarcze i zleci im wykonanie konkretnych usług. Obie drogi mają swoje zalety i wady.
Pierwsza pozwala na łatwe przekazanie własnej wizji, żaden, nawet najlepszy, system identyfikacji wizualnej nie będzie tak dopasowany do tego, co roi się w głowie młodemu biznesmenowi. Dysponując talentem i odpowiednimi narzędziami, a także ich znajomością, można zrobić naprawdę dużo, więcej niż położona w pobliżu firmy takich przedsiębiorców drukarnia Tarnów.
Jednak ta zaleta ma w sobie zawarty szereg negatywów. Co bowiem wtedy, gdy młody człowiek nie posiada żadnego talentu artystycznego? Umie wspaniale rozkręcić firmowy interes, ale jeśli chodzi o zaprojektowanie sobie logo czy znaków firmowych jest kompletnie zielona? W wielu przypadkach potrzebna jest także skuteczna reklama, którą wykona w świetnym stylu firma reklamowa, ale właściciel firmy samodzielnie nie zdziałałby nic. Pomoc fachowca okazuje się więc niezbędna w wielu sytuacjach, które na początku drogi ciężko przewidzieć.